مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:452023-12-26حوادث

بسته خبری پلیس کرمان| از حمل نافرجام 248 کیلو تریاک تا کشف 110 دستگاه ماینر غیرمجاز


پایگاه اطلاع رسانی پلیس تازه ترین دستاوردهای ماموران فراجا در کرمان را منتشر کرد که در این بسته خبری به برخی از آنها می پردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پایگاه اطلاع رسانی پلیس تازه ترین دستاوردهای ماموران فراجا در کرمان را منتشر کرد که در این بسته خبری به برخی از آنها می پردازیم.

یک آتش سوزی منجر به کشف 110 دستگاه ماینر غیرمجاز در زرند صمدالله ترابی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر مردمی مبنی بر آتش سوزی کارگاهی در یک شهرک که محل نگهداری و به کارگیری تعدادی ماینر بود، ماموران کلانتری 12 پس از شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی قضایی، در بازرسی از این کارگاه 24 دستگاه ماینر سالم و 86 دستگاه ماینرسوخته را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش هر دستگاه ماینر 250 میلیون ریال است.

پایان اقدامات ایذایی عاملان شرارت در کهنوج فرمانده انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری 7 عامل شرارت و تیراندازی که زمینه ساز نارضایتی مردم بودند، خبر داد.

علیرضا امیری گفت: در پی وقوع چندین مورد تیراندازی ایذایی و رفتارهای خشونت بار در شهرستان کهنوج و مطالبه جدی مردم برای برخورد با این قبیل اقدامات، ماموران انتظامی با محوریت پلیس امنیت عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس کرمان| از حمل نافرجام 248 کیلو تریاک تا کشف 110 دستگاه ماینر غیرمجاز

بسته خبری پلیس کرمان| از حمل نافرجام 248 کیلو تریاک تا کشف 110 دستگاه ماینر غیرمجاز